zaterdag 15 september 2012

De aanhouder ....!

Of toch een ezel....??

Toen wij hier kwamen wonen heb ik mijn eigen dennenbos aangeplant. Negen verschillende soorten pijnbomen, coniferen en andere familieleden.

Een paar hadden het moeilijk maar zijn uiteindelijk toch aangeslagen. Ze groeien zichtbaar en zijn  mooi groen. Echter één exemplaar liet het na een paar maanden al volledig afweten en ging dood.

Eigenwijs als ik ben wilde ik toch een boom op die plek en heb dus een vervangend exemplaar gekocht. Wel een ander soort, maar toch weer een soort van dennenboom. Nog geen jaar later was ook die dood.

Toch liet ik me weer niet kisten. Ik ben wéér naar een ander tuincentrum gegaan en na een gedegen voorlichting kwam ik met nummer drie thuis. Die bewuste nummer drie is nog net op de voorgrond op de foto te zien.

Vanochtend is nu dus nummer 4 een stukje naar links in de grond gezet, dit keer wel op een duidelijk andere plek.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heet dat niet .... "eieren voor je geld kiezen" hahaha.
Veel succes met de 4e poging.

Grote groet,
Ria van Eck.

Jaap en Willy zei

Jullie durven wel, bij deze temperatuur een boom planten... dat wordt weer veel water geven!
Succes.

Groetjes, JaWi

Een reactie posten