dinsdag 8 mei 2012

Warmer

Vandaag zijn we officieel boven de 30 graden geweest. Het maximum van 30,6 graden Celsius werd omstreeks half vier vanmiddag bereikt.

Vanochtend ben ik volgens planning naar een reparatieklusje op de urbanisatie tussen de twee Hondon's geweest. Het betrof hier een mooie, dubbele SMEG oven waarbij, tikkeltje jammer, bij beide ovens de thermostaat defect was.

Hierdoor werd er nog maar één temperatuur bereikt: die van vreselijk veel te warm.
(350 °C  =  kippen-crematorium)

Door mijn ervaring de afgelopen jaren heb ik ondertussen mijn adresjes, dus kon ik de klant vanmiddag al weer bellen dat ik de benodigde onderdelen in huis had.

Eind van de middag ben ik daarom terug geweest om beide nieuwe thermostaten weer in te bouwen en te testen.

Klant tevreden, ik tevreden, iedereen blij.

Agenda voor morgen: weer een Intercambio en de sensorschakelaars voor een vervolgklusje samenbouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten