dinsdag 3 februari 2009

Onverklaarbaar bewoonde woning...

Vandaag begon als alle andere. Eerst rustig wakker worden, de radio op de achtergrond.
Leo als eerste naar beneden voor een kopje koffie en een ontbijtje; Joke er wat later achteraan.
Tsja, ze heeft ook meer werk met al dat haar enzo.



Ik heb zo mijn beetje standaard routine voor de ochtend: een beetje de mail bijhouden, toegeven aan mijn onschuldige verslaving "mijnpostbank.nl", daarmee begin ik lekker rustig mijn dag.
Ook moet ik natuurlijk nog een beetje rondneuzen op marktplaats.nl en daarna kan de dag echt beginnen.



Wat later vandaag kwam er nog een mailtje van onze Gestor Ingeborg binnen, ze had flink wat uitzoekwerk kunnen afronden en vond het nodig ons weer een tussenstand te geven.



De tenaamstelling op naam van de Engelse erfgenamen verliep redelijk voorspoedig en zou binnenkort afgerond worden, en dat was dan ook zo'n beetje het enige goede nieuws.



Onbewoonbaar_verklaarde__woning





Verder had ze nog een paar losse eindjes te melden:

- Voor het huis was nooit echt een bouwvergunning afgegeven, maar die kon alsnog wel geregeld worden;
- De stroomvoorziening was op basis van een vergunning als straatverlichting;
- Er was door de gemeente voor de woning nooit een Woonbaarheidsverklaring afgegeven;
- De woning staat niet vermeld bij het kadaster;



Als je dat bij elkaar optelt worden we niet echt vrolijk, en dan te bedenken dat het huis al drie keer eerder verkocht is geweest. "Wat niet weet, wat niet deerd" zeggen ze wel eens.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten