zaterdag 6 september 2014

Van alles wat

Afgelopen woensdag zijn we weer thuisgekomen van een weer erg goed gevuld bliksembezoek van een week aan Nederland.

Het had voor iedereen van alles wat:

De huurauto ophalen, Ma Haas thuisbrengen, de kleine man en zijn moeder bezoeken, in Tiel in de tuin werken, op kraamvisite, de verjaardag van Deniece vieren, de verjaardag van mijn zus Willy vieren, heerlijk uit eten gaan, op mijn platte bek gaan op een gladde, houten vlonder, (met als gevolg een zwaar verstuikte enkel, vanaf hier kon ik amper meer lopen!), Bruisend Brielle bezoeken, Saté rijgen voor zondag, appeltaart met slagroom eten, met vrienden en familie BBQ-en, naar Joke's zus en zwager rijden, met het hondje 'Suus' knuffelen, ook daar een Wattson display installeren, weer naar Woerden voor een laatste middag met de kleine man, 's ochtends naar Eindhoven rijden, een uurtje vertraging afwachten, naar Murcia vliegen, naar huis rijden.

Wat je allemaal niet kan doen in een week, al-met-al toch een zéér geslaagde actie!

Weer thuis konden we gelijk leuk verder:
We hadden de volgende ochtend al een afspraak bij de Seguridad Social voor het aanmelden van Joke als 'pensionista' :-) en mij als 'benificiario'. Mijn afmelding als 'Autonomo' was reeds door het administratiekantoor in Aspe verzorgd.

Nu zijn we dus weer een paar dagen thuis, en begint het leven weer een beetje een normaal tempo te krijgen, maar nog steeds kan ik nog niet echt lopen.  :-(

P.S. Transavia heeft bakzeil gehaald en het verschil teruggestort!


1 opmerking:

JaWi zei

Nu dus bidden voor een wonderbaarlijk herstel? ;-)
JaWi

Een reactie posten