zaterdag 20 september 2014

Nuttig opruimen

Omdat ik door mijn enkel nog steeds niet heel erg vlot ter been ben (het gaat wel al stukken beter hoor!) , beperk ik me tot het in-en-rond het huis doen van eigen klusjes en vooral troep opruimen.

Zachte drang van Joke maakt dat ik ook de 'kantoorkamer' wat extra aandacht geef:

Deze is behoorlijk dichtgeslibd met allemaal nuttige, maar niet direct bruikbare spullen en onderdelen.


Een projectje wat al langer in mijn hoofd zat, was het hergebruiken van een defecte mini DVD-speler. Hoewel deze het niet meer deed -de laser was defect- was de voeding nog prima.

Vandaag heb ik het binnenwerk eruit gesloopt, en alleen de kast met voeding verbouwd tot kleine projectvoeding. Altijd handig voor als je eens wat wil knutselen met elektronica of een Arduino-projectje wil testen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten