dinsdag 23 april 2013

Het kan altijd groter

Vorige week kreeg ik een vraag of ik ook televisies repareerde.

Ja, op zich wel, maar ik begin niet meer aan de oude modellen met een beeldbuis, die zijn gewoon de moeite niet meer waard.

"Nee, nee," zo zei de klant, "het is een plat scherm."

En wat voor één! 47 inch, en geloof me, dat is een flinke lap. Hij paste maar net in de auto, en hij heeft een ruime week plat op tafel gelegen, in afwachting van bestelde spulletjes.

Gisteren kreeg ik bericht van het postkantoor dat er wat in onze postbus lag, en vanochtend ben ik dat gaan halen.

Het weer monteren ging vlot waarna er uiteraard getest moest worden. Het is dat we geen plek hebben om zo'n ding neer te zetten, maar we zouden er wel aan kunnen wennen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lijkt me geweldig!
Wel weer jammer, dat het altijd zwarte pianolak moet zijn..

Knap gedaan weer Leo.

Derk zei

Hoe krijg je het weer voor elkaar!
En nu maar sparen voor een grotere?

Een reactie posten