maandag 6 januari 2014

My Little Project

Eindelijk heb ik het dan eens afgemaakt: MLP, oftewel: My Little Project.

Waar het meten en controleren van condensatoren en transistoren vroeger een "gedoe" was, is het tegenwoordig een fluitje van een cent.

Mijn kleine projectje, wat ik vandaag heb afgemaakt, is/wordt een geweldig hulpmiddel bij mijn diverse klusjes. Dit apparaatje meet weerstanden, condensatoren, spoelen, diodes, LED's en transistoren, en test ze daarbij ook nog eens. Ook vertelt het me waar de verschillende aansluitingen zich bevinden.

Het printje, het kastje en de plugjes heb ik -wat langer geleden al- via Ebay gekocht, alleen het samenbouwen schoot er steeds maar bij in.

Vandaag is het allemaal afgerond en ik ben er als een kind zo blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten