woensdag 7 augustus 2013

Vakantie?

De voicemail van mijn mobiel meldt nu in drie talen dat ik tot het eind van de maand op vakantie ben.

Nu ben ik niet echt weg, maar wel is het zo dat ik de rest van de maand geen nieuwe klussen meer aanneem. De lijst was weer veel te lang en ik merk dat ik daar last van heb.

Ook doe ik geen witgoed meer, niet dat het niet leuk is om te doen, maar de de druk op de agenda is veel te groot.

Eerst een keer naar de klant om te kijken wat er aan de hand is; meestal moet ik dan onderdelen bestellen; een paar dagen later zijn die dan binnen; en dan nog een keer terug naar de klant om de spullen te monteren.

Wat wel leuk is, is het lidmaatschap ven het bestuur van de Riego-water organisatie hier in het dorp. Een groepje vrijwilligers "regelt" de distributie van het landbouwwater hier in de omgeving.

Afgelopen weekend hadden we een storing: er was een lek ontstaan in de hoofdleiding, het hele dorp zat zonder.

Let op: dit betrof het landbouw water, dit staat geheel los van de gemeentelijke drinkwatervoorziening in het dorp, maar het is wel een groot netwerk van ook zeer grote pijpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten