zondag 7 juli 2013

Brillen24 = Rillen24?

Begin dit jaar heb ik bij Brillen24.nl een bril besteld en geleverd gekregen.

Ik wil deze keer dit platform gebruiken om mijn mening over Brillen24 met jullie te delen.

De eerste indruk leek aardig, maar na een paar maanden brak er -zonder aanwijsbare reden- een pootje van af.

Hierover heb ik contact gezocht met de "klantenservice" die mij direct en zonder dralen het welbekende bos in stuurde.

"U heeft één maand garantie, en die is voorbij".

"Wij hebben daarnaast ook helemaal geen ruildelen, dus het door u gevraagde pootje kunnen we ook niet opsturen".

Naar aanleiding hiervan heb ik een recensie geplaatst op hun website met als titel "Matige kwaliteit".

Jullie begrijpen het al:     Erg laf van ze, maar die hebben ze gewoon verwijderd!!

Nu had ik al een voorgevoel en had ik voor de zekerheid een schermafdruk gemaakt, bij deze dus alsnog mijn recensie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten