dinsdag 5 februari 2013

Treinta y ocho

Ik hoor jullie denken: "He, he, eindelijk weer een logje", of misschien ook wel niet, wie zal het zeggen.

Ja, ik had even een log-pauze ingelast, omdat er wat weinig inspiratie was, maar ook omdat ik best druk was met allerlei klussen. Een flink aantal buiten de deur, maar ook in huis was (en is) er het nodige te doen.

Het scherm van de laptop is defect, het is wachten op onderdelen. Ook heb ik flink spannende tijden beleefd met de tablet. Uiteraard zou ik er wel "even" wat andere software op zetten, maar dat liep een beetje mis, zullen we maar zeggen.

Ik ben er afgelopen week iedere avond mee bezig geweest, soms tot in de late uurtjes, maar pas afgelopen zaterdag was er weer leven in de brouwerij.

Uiteindelijk is het met die nieuwe software ook nog gelukt, maar een volgende keer doe ik het toch anders!

Vanmiddag hebben we de palmen onderhanden genomen. We hebben er drie staan -nu zo'n twee jaar oud- en die beginnen langzaam wat vorm aan te nemen.

We hebben er in totaal 38 bladen van afgeknipt waardoor ze er al weer iets hoger en groter uitzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten