zondag 2 februari 2014

Radiostilte?

Nee hoor, het is niet de bedoeling om niet meer te (b)loggen, maar het schiet er steeds weer bij in.

Ik ben gewoonweg nog te druk met klussen, maar daar gaat wel verandering in komen.
Dit weekend is het begin er gekomen, ik heb weer eens tijd kunnen besteden aan onze eigen klusjes.

Er waren een paar dingen in huis die nog moesten gebeuren, maar in de hobbysfeer was er ook nog genoeg te doen.

Zo heb ik MLP (My Little Project) opgewaardeerd naar MLP 2.0 . Ik heb een speciale, extra connector aangebracht waarmee ik veel makkelijker kleine onderdelen kan testen.

Ook ben ik aan het volgende project begonnen.  Dit keer ben ik een signaal- en functiegenerator aan het bouwen die ik kan gebruiken bij reparaties aan versterkers en andere apparatuur.

Agenda voor morgen: 's ochtends een paar klanten bellen en naar de markt, 's middags naar de eerste klant van deze week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten