Dit logje gaat geheel over MCS Seguros, het "verzekeringskantoor" van Annemieke Rood met vestigingen in San Fulgencio en Alfaz del Pí.
Gisteren was een typisch voorbeeld van hoe dingen hier in Spanje (kunnen) gaan.
De ziekenhuizen waar ik begin februari kortstondig verbleef willen toch wel graag wat informatie van de verzekeringsmaatschappij zodat zij hun rekeningen kunnen gaan sturen.
Omdat wij ons op dit vlak volledig in de steek gelaten voelen door het kantoor van Annemieke Rood (MCS Seguros) zijn wij gisteren zelf maar eens op pad gegaan.
In Crevillente is een kantoor van onze maatschappij, dus daar zijn we als eerste naar toe gereden. De overigens zeer vriendelijke dame daar zei, dat -omdat de verzekering door een kantoor in Alicante was afgesloten- ze ons niet kon helpen. Wel wist ze naar welk kantoor van de maatschappij in Alicante we moesten gaan en met wie we daar contact moesten hebben.
Vervolgens zijn we dus een stukje verder gereden en op het kantoor in Alicante gaan praten. Het lijkt er nu sterk op dat de informatie zoals die destijds door het kantoor van Annemieke Rood verstrekt is niet geheel juist was. De polis lijkt toch echt andere dingen te dekken dan ze ons bij het afsluiten ervan verteld hebben, en dat kan nog een interessant gevalletje worden.
Ondanks de situatie en herhaaldelijk contact van onze kant met het kantoor van Annemieke Rood doen zij zelf uiteindelijk helemaal niets. Ze geven geen inhoudelijke antwoorden op onze vragen, er is absoluut geen sprake van een actieve, oplossingsgerichte houding en de laatste suggestie (in een mailtje) was, dat we dan zelf maar de factuur moeten gaan betalen?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten