vrijdag 1 oktober 2010

Visite

Edwin en Cokky Weer naar huis


Gisteren -op mijn eerste dag alleen- kreeg ik direct de vraag of ze op bezoek konden komen. Nu is dat altijd goed dus reageerde ik enthousiast en keek uit naar hun komst.


We kennen Edwin en Cokky al jaren dus hebben we altijd van alles om over te kletsen. Uiteraard wilden ze zien wat er zoal al in en rond het huis gedaan was, maar ook allerlei andere onderwerpen kwamen aan bod. Nadat we samen een hapje waren gaan eten heeft Cokky ´s middags nog een tasje vijgen geplukt, omdat ze daar lekkere dingen mee kan doen, zo vertrouwde ze me toe. Ik ga een recept krijgen om ze met kaas enzo in de oven klaar te maken, dat schijnt helemaal het einde te zijn.


Op de weg terug wilden ze eens de andere route langs Pinoso nemen zodat ze dat deel van de omgeving ook op de foto kunnen zetten. Kijk, mijn eerste dag als "vrijgezel" ben ik weer goed doorgekomen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten